Vanaf Nu Zal ik deze Topic gaan doen geheel totaal in het Nederlands

Started by montage, January 11, 2017, 06:33:59 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

montage

Vanaf Nu Zal ik deze Topic gaan doen geheel totaal in het Nederlands
ze zochten  iemand die deze taak op zich wil nemen , en ze hebben gelijk als je een Nederlandse topic wilt maken,
dan gaat het om Nederlandse muziek, en ik denk ook niet dat veel mensen buiten Nederland de muziek kennen van bv  Frans Bauwer  gerard Joling Rene froger en ga zo maar door , ik denk ook dat het , het beste is dat een echte Hollander dat gaat doen , en er is mij ook gevraagd om deze topic geheel in het Nederlands te doen

en zo zal het ook gaan.

nou heb ik vele nederlandse pdf Notation bestanden , maar echte songstijlen dat is niet zo gemakkelijk

en daarom vraag ik ook of club leden misschien wat song stijlen of midi files hebben en die kunnen doneren aan
de andere Nederlanders, die op deze club aanwezig zijn.

als ik zelf nederlandse muziek speel dan pak ik altijd een mooie stijl uit mijn tyros 5

en dat gaat prima de muziek Van B.V André Hazes zijn bijna allemaal liederen die je kunt spelen met mooie ballads of slow rock stijlen het zijn over het algemeen rustige liederen

dus als u wat song stijlen heeft en u wilt ze doneren graag de Hollandse mensen zullen er erg blij mee zijn


en voor de rest zal het een topic worden als de rest , een Notation  sheet bestand een filmpje en ik hoop een stijl maar of dat altijd gaat lukken dat weet ik niet, en ik hoop ook een midifile

maar ook dat is niet altijd even makkelijk ik denk niet dt elke song een midi file heeft

En voor de rest ga ik mijn best doen om er een mooie topic van te maken net als de andere topics

en in het Engels ja dat zijn de meeste songs er zijn zoveel songs en het meeste is altijd een Engels song

maar goed ik zal mijn best doen

en ik hoop dat de Hollanders het leuk gaan vinden , ik doe het graag om de mensen te helpen en voor wie maakt me niet zoveel uit als de mensen het maar leuk vinden en er wat aan hebben










  •  

lex

 8) Ik vind het een fantastisch idee en ik ben er erg blij mee.  Hartelijk bedankt hoor !!!
  •  

tyros44

Top idee van je, ook ik ben er erg blij mee. Nederlands is erg schaars dus top[ idee van je.

Succes
  •  

fikke

  •  

fikke

  •  

tyros44

Hier zijn ze dan Nederlandse Stylen met midi's Ca. 400 stuks

Veel plezier ermee.

Tyros44
  •  

montage

wow dank je wel , het is moeilijk om wat in het Nederlands te vinden en al helemaal song stylen die zijn moeilijk te vinden ik zal  ze eens gaan bekijken maar iedergeval bedankt voor de files

grt Rob
  •  

Nucleus

Quote from: tyros44 on May 25, 2018, 10:10:14 AM
Hier zijn ze dan Nederlandse Stylen met midi's Ca. 400 stuks

Veel plezier ermee.

Tyros44

tyros44 hartelijk dank voor de styles daar ben ik heel blij mee.
groet Nucleus
  •  

Nucleus

Hoi Montage,
Super dat je dit wil gaan doen.
Ik blijf het topic volgen.
groet Nucleus
  •